16 Μαρτίου 2008

Πελάάάτες μου...

Εμείς είμαστε ο λαός… Δηλαδή οι πελάτες… Το Μέσο κερδίζει από τους πελάτες που το βλέπουν, που το αγοράζουν… Όσο υψηλότερη τηλεθέαση ή πωλήσεις, τόσο μεγαλύτερες εισπράξεις από διαφημίσεις…

Ποιος όμως θα μαζέψει τον κόσμο στην «χασαποταβέρνα»;;; Ο καλός ψήστης… Ο καλός ταβερνιάρης… Αυτός που θα μπορέσει να γεμίσει το μαγαζί…

Γι’ αυτό σε χαϊδεύει «κυρία μου»… Γιατί εσύ αφήνεις τα λεφτά… Ο Λάκης, ο Μάκης, ο όποιος «καταστηματάρχης», όταν κλείσουν τα φώτα το πρώτο που νοιάζεται είναι οι εισπράξεις… Δηλαδή η τηλεθέαση… Βλέπει 60% και τρίβει τα χέρια του… Θυμάστε τότε που η AGB έδινε στο Λάκη 10%, τι χώσιμο της έκανε;;;… Τι διαφημίσεις να κάνει «κυρία μου» με δέκα τραπέζια γεμάτα στα εκατό;;;

Γι’ αυτό, «κυρία μου», μην παραμυθιάζεσαι… Μην μασάς… Χωρίς εσένα δεν μπορούν να κάνουν παιχνίδι… Κάνε τις επιλογές σου… Δείξε τη δύναμη σου… Ο Λάκης, ο Μάκης, ο Θέμος, ο Χατζηνικολάου, ο όποιος Χατζηκουκιάς, χωρίς εσένα no κοτερούμπες, βίλες και πορσικά, no φράγκα…

Κατάλαβες κυρία μου;;; Αμφιβάλλουμε…

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα