24 Ιουνίου 2008

Η σιδερώστρα της θείας Κοντύλως...

Χθες βράδυ, αργά, γύρω στις έντεκα, η θεια μου η Κοντύλω, εξαδέλφη της μητέρας μου εκ πατρός, εν εξάλλω καταστάσει, χτύπησε την πόρτα…

«Τι τρέχει, ρε θεια, τέτοια ώρα»;;; της λέω…
«Άστα, γιόκα μου» μου λέει… «Απόψε είδα τις ειδήσεις και κόπηκε η χολή μου» συμπλήρωσε έντρομη…

«Γιατί, ρε θεια;;; Όλη η Ελλάδα βλέπει ειδήσεις, χωρίς σοβαρές παρενέργειες»…
«Άκου» μου ξαναλέει… «Προχθές πήγα και αγόρασα ένα ηλεκτρικό σίδερο για να σιδερώνω τα πουκάμισα του θείου σου… Αλλά το σίδερο είναι Ζήμενς»!!!

«Και που βλέπεις το κακό, ρε θεια»;;; της είπα…
Τότε η θεία Κοντύλω βγάζει από την τσέπη της μία μισοτσαλακωμένη απόδειξη, την ξεδιπλώνει και μου τη δίνει λέγοντας…
«Δες, τι λέει»…

Πήρα την απόδειξη στα χέρια μου η οποία έγραφε…
«Ένα ατμοσίδερο Siemens 65 ευρώ»
Και από κάτω..
«Δώρο μια σιδερώστρα»

«Και»;;; Της λέω…
«Λέω, παιδάκι μου, μήπως βρω το μπελά μου με αυτά που ακούω»…
«Αν, ρε θεια, για μια σιδερώστρα αφήσουν τον Τσουκάτο και πιάσουν εσένα, αύριο να πάμε στο εισαγγελέα να απολογηθείς»…

Δεν πρόλαβα να τελειώσω τη φράση μου, η θεία Κοντύλω, έπεσε κάτω ξερή…
Κοινώς λιποθύμησε…

ΗΘΙΚΟ ΔΙΔΑΓΜΑ: Για μια σιδερώστρα μπορείς να λιποθυμήσεις… Για 10 εκατομμύρια ευρώ, ποτέ…

1 σχόλια:

Τη 5:28 π.μ. , Ο χρήστης Blogger chryssiris είπε...

Αγαπητέ φίλε Νίκο,
Η ιστορία επαναλαμβάνεται. Άλλη η ηθική για τα λίγα και άλλη για τα πολλά.
Από πάντα για τα λίγα οι λιποθυμίες και οι φωνασκίες. Οι φτωχοί για τα λίγα γίνονταν δούλοι και οι πλούσιοι ρήμαζαν τα δημόσια ταμεία. Απ'την άλλη οι Φαρισαίοι όταν έβρισκαν ένα δινάριο έψαχναν απεγνωσμένα να βρουν το δικαιούχο ενώ όταν έβρισκαν γεμάτο προρτοφόλι το τσέπωναν. Ακόμη χειρότερα κατέκλεβαν τις περιουσίες των αδυνάτων. Ο Χριστός είπε "Ουαί υμίν υποκριτές κι ο Κεμάλ λέει αυτός ο κόσμος δε θ'αλλάξει ποτέ.
Εσύ τι λες;
Chryssris

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα