31 Ιουλίου 2011

Η υποχρέωση μιας προοδευτικής κυβέρνησης...

O υπουργός Εσωτερικών κ. Καστανίδης ξεκαθαρίζει πως πρέπει να γίνουν ρήξεις με τις συντεχνίες, οι οποίες είναι δημιούργημα της πελατειακής λειτουργίας του κράτους, δηλώνοντας πως "η υποχρέωση μιας προοδευτικής κυβέρνησης είναι να υπολογίζει όχι το συντεχνιακό - κλαδικό συμφέρον, αλλά το ευρύτερο δημόσιο συμφέρον".

H γιαγιά μου παντρεύτηκε τον παππού μου και έκαναν τον πατέρα μου... 
O πατέρας μου παντρεύτηκε τη μάνα μου και έκαναν εμένα...
Με την αλλαγή....
Ήλθε το ΠαΣοΚ στην κυβέρνηση... 
Και η γιαγιά μου 
ο παππούς μου
ο πατέρας μου 
η μάνα μου και εγώ στην Εξουσία... 

Με το κοινωνικό συμβόλαιο... 
Όλα μπήκαν σε μια τάξη...
Υπουργοί
Βουλευτές
Κόμμα
Νομάρχες
Δημάρχες
Συνδικαλισμός στα δημοτικά...
Λαϊκή συμμετοχή
Πράσινο κράτος...
Άλωση των πάντων... 
Πλήρης υποταγή στο Κόμμα...
Στα διαλείμματα οι άλλοι...
Θλιβεροί ντιντήδες... 
Απομιμήσεις... Φρου φρου και αρώματα...
Πλιάτσικο: 1974-2009


2010: Υπογράφεται το Νέο Συμβόλαιο...  
Γη και ύδωρ στις Πολυεθνικές... 
Πλήρης μετάλλαξη...
Οι Εμπρός του Σοσιαλισμού με την ευγενική χορηγία των Media ατζέντηδες του Σόρος... 
"η υποχρέωση μιας προοδευτικής κυβέρνησης είναι να υπολογίζει όχι το συντεχνιακό - κλαδικό συμφέρον, αλλά το ευρύτερο δημόσιο συμφέρον"
Η Εξουσία διαφθείρει.... Το αχαλίνωτο πάθος να παραμείνεις στην εξουσία διαφθείρει απόλυτα... 
Καληνύχτα Ελλάδα... 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα