05 Αυγούστου 2011

Η συγκάλυψη της αποκάλυψης... Ή αν δεν ερχόταν κατά δω η ΤΡΟΙΚΑ στο τέλος θα βγαίναμε όλοι στραβοί...


 
Ο κ. Λοβέρδος, σε συνέντευξη τύπου και με αφορμή τον αριθμό των ανθρώπων που όπως είπε δήλωναν "τυφλοί" στη Ζάκυνθο... μπουρ μπουρ...

Κύριε, υπουργέ μας, και εγώ δηλώνω στραβούλιακας, δώστε μου επίδομα...
Άρα το πρόβλημα δεν είναι τι δηλώνω εγώ, αλλά ποιος από την επιτροπή, γιατρός φαντάζομαι, γνωματεύει και υπογράφει ότι είμαι αόμματος...  Άρα ο γιατρός που τα άρπαξε να πάει τη Στενή, υπουργέ μου...  Χθες...

Αλλά αν ο γιατρός, φυσικό είναι, "κελαηδήσει" και πει ο τάδε ή ο δείνα πολιτικός και τα λοιπά και τα λοιπά??? Το σύστημα όζει... Βρωμάει, υπουργέ μου...  Και μιλάτε υποκριτικά  για "όργιο πελατειακού κράτους στις περιφέρειες"... Πω, πω.... Για το "πελατειακό" μπας και φταίει ο καφετζής του χωριού ή η θειά μου η Κουφοβασίλενα που είναι μαμή???... Σαν δεν ντρεπόμαστε...  

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα